Monday, June 27, 2011

කණුව…

 

fail

තවත් උසස් පෙළ විභාගයක සෙවනැල්ල සුපුරුදු ලෙසම හමා එයි.උසස් පෙළ විභාගය මගේ ජීවිතයේ විශාලතම හැරවුම් ලක්ෂයේ පදනම බැව් මා තරයේම විශ්වාස කරන්නෙමි.

මා උසස් පෙළ විභාගයට වාඩිවෙන්නේ ගණිත අංශයෙනි.මා උසස් පෙළට ගණිත අංශයෙන් පෙනී සිටින බවට මවිසින් පිඹුරු පත් සකස් කලේ මා අට වසරේ අගභාගයේ සිටිය දී බව මට රූපමය මතකයකින් තහවුරු කර ගත හැකි වීමි.

උසස් පෙළට ගණිතය හදාරන්න යැයි කිසිවෙක් මට බල නොකලෝය,කලා අංශයෙන් නොයන්න යැයි කී අයෙක්ද නොවිණ. තාත්තාගේ හොදම මිතුරෙකුගේ දියණියක ඇමෙරිකාවේ “නාසා “ ආයතනය සමග ගණුදෙනු කරන බවත් ඈට ඔවුන් විටින් විට විවිධ පත්‍රිකා පොත් ආදිය එවන බවත් තාත්තා නිතරම කියයි.ඒ කාලයේදී නාසා ආයතනයේ සේවය කරන ආචාර්ය සරත් ගුණපාලයන් ගැනද විටින් ඇසෙන්නට වීම මටත් “නාසා“ ආයතනයට යෑමේ අංහිසක ආශාවක හවුල් කරුවෝ වෙති.

ඒ ගණිත අංශය තෝරාගැනීමට හේතු වූ පළමු වැන්නයි.

දෙවැන්න වනුයේ පරිගණකයක් “ඇල්ලීමේ“ වරදට එකල මටත් මගේ මවටත් මගේ ම ඥාතීන් පිරිසක් එකල බැණ වැදීමයි.එපමණක් නොව මා පිළිකෙව් කරන්නටද විය.

“කොහොමද කොම්පියුටරයක් කැඩෙන්නේ….?“

මේ එකල මගේ සිතේ දෝංකාර දුන් ප්‍රබල පැනයකි.

“ඕක කැඩෙන විදිහ ඉගෙන ගන්න ඕනේ…“

ඉදින් ඒ පිළිබද යම්තමින් හෝඩුවාවල් සොයා යන විට ඒ සදහා මා සරසවි යේ තොරතුරු තාක්ෂණයට සම්බන්ධ උපාධි පාඨමාලවකට යා යුතු බව දුන් උපදෙස විය.

එකල මගේ කුඩා මනසට උපාධිය කළුද සුදු ද යන්න ගැන කිසිදු අදහසක් නොමැති විය.

“මේ හැම මගුලටම MATHS කරන්න වෙනවානේ…“

“එහෙනම් මාත් කරනව MATHS…“

කෙමෙන් කෙමෙන් තාරකා විද්‍යාවට තිබූ ආශාව පරයමින් පරිගණක විද්‍යාවට තිබූ ආශාව තීව්ර වන්නට විය.

“පරිගණකය නැමැති චවනය ඇති ඕනෑම දෙයක් කියැවීමේ නොසන්සිදෙන ආශාව තව දුරටත් මා හරහා ගමන් කරන්නට විය“

පරිඝණක සඟරාව ඒ වනවිට තමන් ගේ ගමන් මගේ සැලකිය යුතු ගමන් මගක් ගොස් හමාරය(මා එහි ආරම්භක අවධියේ පාඨකයෙක්මි)

කෙසේ හෝ මා සාමාන්‍ය පෙලත් අවසන් කොට ගණිත අංශය තෝරා ගත්තෙමි.පාසලේ ගණිත අංශය තරමක ප්‍රමිතයකින් යුත් පෙදෙසක් ලෙස එදත් අදත් පවතින බව නොකියාම බැරිය.ළමුන් ගේ සිට ගුරුවරුන් දක්වාම එහි කොටස් කරුවන්ය.

මා කිසිදු විභාගයකට(උසස් පෙළට හැරෙන්නට) අයාසයකින් පාඩම් නොකල අයෙක්මි.නමුත් මා සැලකිය යුතු මට්ටකම අධයාපනික “කීර්ති නාමයක් “ පාසල තුල එකල හිමි කර ගෙන සිටීමි.මේ කීර්ති නාමය මා තුල “අධි තක්සේරුව “ නැමැති පිළිලයේ මූල කාරකය බව මට පසුව පසක් විය.

උසස් පෙළට ත් මගේ මිත්‍රයන් සියලු දෙනාම පාහේ (මිතුරු කැල 6-7 දෙනෙකුට සීමා වූ නඩයකි)තෝරාගත්තේ ගණිත අංශයය.

පාසලේ විශය මාලාව පටන් ගැනීමටත් පෙර අප උපකාරක පන්ති වලට සහභාගී වූයෙමු.අනෙකුන් ඉතා ශුර ලෙස ගණිත ගැටළු විසදන විට මගේ මනස බොහෝ වෙලාවට තිබුණේ පරිඝණක ක්‍රමලේඛනය තුලය.(මේ සියලු දෙනාම පාහේ අද වනවිට මැවිසුරුවන්ය).

උසස් පෙල විභාගයක් මෙලසම එදවසද මා හට මුණ ගැසුණි.පිළිතුරු ලිව්වාට මා තුල චකිතයක් ඇති නොවුණාම නොවේ.

මාස කිහිපයකට පසු විභාග ප්‍රතිඵල නිකුත් විය.උදේම නිවසේ දුරකථනය නාද විය.

“මචං බැලුවද Results? “

“නෑ බං “

“උඹේ කොහොමද? “

“A 3 යි බං මම Second, ****** District First වෙලා“

ඒ මගේ අතිජාත මිතරෙකි(අදටද) ,දිස්ත්‍රික්කයේ පළමුවැන්නා මගේ පන්තියේ අල්ලපු මේසයේ සිටිය මිතුරායි.

පසුව මගේ ප්‍රතිඵල ද මට දැන ගන්නට හැකි විය.එය සම්මාන සාමාර්ථකයකුත්,සාමාන්‍ය සාමාර්තයකුත් ,“කණුවකුත් “ ය

ජීවිතයේ පළමු වතාවට මා පරාජයක වේදනාව අත්වින්දෙමි.ප්‍රියයන්ගේ වියෝවීමේ සංසිද්ධිය මා සිතින් මවා ගත්තෙමි.

“මොර අත්තට“ ගැසුවාක් මෙන් මගේ සියලු සමීප මිතුරන් මගෙන් දුරස් වී(කායිකව) මින් පෙර නොදුටු එහෙත් අසා ඇති සරසවි වෙත පියමැන්නෝය…

පුදුමයකට මෙන් අම්මාත් තාත්තාත් කිසිවක් නොකීම මට අදහගත නොහැක්කක් විය

“උඹට උනේ අර ඉබ්බගෙයි හාවගෙයි කතාවේ හාවට වෙච්ච වැඩේ“

දිනක් තාත්තා මා සමඟ පැවසීය.

පළමු වතාවට මට වැරදී ගොස් ඇති බව මට පසක් විය…

සියල්ල අත් හැර මා නැවතත් දෙවැනි වතාවට මුහුණ දීමට සූදානම් වීය.මෙයින් පසු කතාව සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස්ය,නුමුත් එය වෙනමම කතාවකි.

මා එහිදී එල්බ ගත් නිගමන කිහිපයක් මට අදටද සාර්ථකත්වයේ දොරගුළු විවර කර දෙන්නට සමත් විය.෴

1.උසස් පෙළ විභාගය /කවර තරඟ විභාගයක් තමන්ගේ ප්‍රතිවාදීයා ලෙස සිතිය යුත්තේය.මෙය සුකුමාල තරුණියක් සමග ගත කෙරන කාලයක් නොව සම්පූර්ණයෙන්ම යුද්ධයකි.

2.කිසිම විටෙක තමාව අධිතක්සේරු කරන්නට නොයන්න.

3.යුද්ධයකට ලැහැස්ති වන සේම මෙහිදී ද තමන් දැනුමෙන් සන්නද්ධ විය යුත්තේය.

4.සන්නද්ධ වූවා ට පමණක් සෑහෙන්නේ නැත.දැනුම භාවිතා කොට ගැටළු විසදීමට පුරුදු පුහුණු විය යුත්තේය.(හරියටම ආයුධ හැසිරවීමට පුහුණු වන ලෙස)

5.කාලය රන් හා සමාන නොවන බවත් කාලය ඊටත් වඩා වටින බවත්, යන කරුණුය.

 

ප.ලි:-මේ මගේ පළමු වර විභාගයේ අත්දැකීම්ය.දෙවන වර සමත් වීමත් සරසවියට ඇතුලත් වීමත් වෙනමම කතාවකි.එය මා මෙහි පසුවට සටහන් තබන්නෙමි'.

ප.ප.ලි:- උක්ත කරුණු ගෙන දැක්වූයේ කවරෙකුට හෝ උපකාර වේ යැයි සිතුණු නිසාවෙනි.උසස් පෙළට ඉදිරිපත් වෙන සියලු දෙනාටම ජය!!!

2 comments:

Malan said...

Good luck!

නදී said...

මටත් මුල්ම සැරේ තිබ්බෙ ඔය ප්‍රතිඵලේමයි.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

සුදු,කලු සහ අළු © 2010.